vineri, 6 martie 2009

Cateva lucruri despre mine:
- imi place: sa visez cu ochii deschisi, sa zambesc, sa ascult muzica si sa cant, sa dansez, sa ma plimb ... imi place soarele, imi plac florile viu colorate, imi place necunoscutul ... imi plac oamenii zambitori ... IMI PLACE SA IUBESC SI SA FIU IUBITA ...

- nu imi place: PLOAIA! (doar cea de vara, calda si scurta:P ), detest minciuna ...

- ce as schimba la mine : nimic :)))))))))), sa fim realisti! clar ca as schimba ceva ... complexele :D

- ce as schimba la oameni (in general): mi-ar placea ca oamenii sa fie mai veseli, mai zambitori, mai putin incruntati ... as desfiinta proasta dispozitie si bineinteles as schimba FALSITATEA OAMENILOR!

... ar mai fi cate ceva de spus, dar o las pe alta zi cu mai multa inspitatie :P

Un comentariu:

  1. Interesant.

    Ne plac cam aceleasi lucruri, nici eu n-as schimba nimic la mine insa as schimba multe la cei din jur :)

    RăspundețiȘtergere